آیا به دنبال ایده های راه اندازی وب سایت برای  یک کسب و کار جانبی در سال جدید هستید؟ هزاران فرصت آنلاین با ایده های راه اندازی وب سایت سودآور وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را به درآمد جانبی پایدار تبدیل کنید.

 

 

ایده های راه اندازی وب سایت
ایده های راه اندازی وب سایت

 

در این مقاله، بهترین ایده های راه اندازی وب سایت را در سال جدید با شما به اشتراک می گذاریم و همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی و بدون سرمایه گذاری کلان کسب و کارتان را شروع کنید.

 

آنچه برای عملی کردن ایده های راه اندازی وب سایت نیاز دارید

 

این یک افسانه رایج است که برای راه‌اندازی وب سایت باید دانش فنی یا برنامه‌نویسی داشته باشید. این احتمالاً در دهه 90 صادق بود، اما این روزها برای ساخت یک وب سایت به مهارت خاصی نیاز ندارید.

 

تمام آنچه که در واقع برای راه اندازی وب سایت نیاز دارید:

 

  1. یک نام دامنه این آدرس وبسایت شما در اینترنت خواهد بود، به عنوان مثال(larathunder.com).
  2. حساب میزبانی وب، اینجا خانه وب سایت شما خواهد بود و همه فایل های وب سایت خود را در آن ذخیره خواهید کرد
  3. به دلایل زیر توصیه می کنیم برای راه اندازی وب سایت خود از larathunder استفاده کنید:

 

  • ارائه هاست متصل به شبکه ملی و اینترنت بین الملل به صورت همزمان
  • ارائه بک آپ ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه
  • ارائه هاست دانلود به صورت هدیه در پلن های وردپرس و ووکامرس
  • ارائه وب سرور لایت اسپید در تمامی پلن ها حتی رایگان
  • ارائه بیش از 400 پسوند دامنه بین المللی
  • ارائه پشتیبانی و کانفیگ کاملا رایگان کش لایت اسپید برای وردپرس
  • ارائه هاست وردپرس آلمان با مناسب ترین قیمت
  • ارائه هاست و سرور اختصاصی برای صاحبین کسب و کار های حوزه طراحی سایت و شرکت های تبلیغاتی(کاملا شخصی و به نام برند خود شرکت)
  • ارائه خدمات طراحی، راه اندازی و برنامه نویسی هر نوع زیرساخت آنلاین (سایت، اپلیکیشن و سیستم های متمرکز)
  • فروش هاست اختصاصی در قالب سرور مدیریت شده به کسب و کار های مجازی
  • ارائه هاست اختصاصی برای طراحان سایت

 

در ادامه با ما بمانید تا با هم نگاهی به برخی از سودآورترین ایده‌های جدید راه‌اندازی وب سایت در سال جاری بیندازیم و آن‌ها را به یک تجارت بادوام تبدیل کنیم. در اینجا لیستی از ایده های راه اندازی وب سایت برای شما تهیه کرده ایم که 21 مورد از سودآورترین آنهاست.

 

ما در ادامه در مورد هر کدام از آنها بطور جداگانه صحبت خواهیم کرد.

 

21 مورد از سودآورترین ایده های راه اندازی وب سایت کسب و کار

 

  1. یک وب سایت وبلاگ شخصی راه اندازی کنید
  2. ساخت یک فروشگاه اینترنتی
  3. یک وب سایت عضویت بسازید
  4. راه اندازی وب سایت فروش دوره های آنلاین
  5. یک وب سایت Dropshipping ایجاد کنید
  6. ساخت یک وب سایت وابسته
  7. راه اندازی وبلاگ مد
  8. راه اندازی وب سایت سفر
  9. راه اندازی وب سایت غذا / دستور غذا
  10. یک وب سایت پادکست راه اندازی کنید
  11. وب سایت کاریابی راه اندازی کنید
  12. وب سایت کوپن بسازید
  13. یک بازار آنلاین ایجاد کنید
  14. راه اندازی وب سایت رستوران
  15. یک وب سایت پولی بسازید
  16. راه اندازی وب سایت عکاسی
  17. ساخت وب سایت نمونه کار
  18. ایجاد یک وب سایت تحویل آنلاین غذا
  19. راه اندازی وب سایت فروش اینترنتی صنایع دستی
  20. انجمن صاحبان حیوانات خانگی را راه اندازی کنید
  21. یک وب سایت خبری بسازید

 

راه اندازی وبلاگ شخصی
راه اندازی وبلاگ شخصی

 

1. یک وب سایت / وبلاگ شخصی راه اندازی کنید

مدت هاست که وبلاگ ها یک ایده وب سایت محبوب هستند و هنوز هم این ایده پرطرفدار و قوی بشمار می رود. کارآفرینانی مانند دارن راوز، جان لی دوماس و پت فلین همگی به عنوان وبلاگ نویس شروع کردند و اکنون درآمد میلیونی دارند.

 

راه اندازی وب سایت شخصی

 

راه اندازی یک وبلاگ بسیار آسان است و می تواند در مورد هر موضوعی که به آن علاقه دارید باشد . مزیت راه اندازی وب سایت این است که بعداً می توانید از آن به عنوان یک پلتفرم برای راه اندازی بسیاری از ایده های وب سایت دیگر استفاده کنید.

 

همچنین گزینه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد که وبلاگ نویسی را به یک ایده راه اندازی وب سایت سودآور تبدیل می کند. می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Google AdSense برای نمایش تبلیغات، ترویج محصولات وابسته، فروش تبلیغات مستقیم استفاده کرده و یا حتی می‌توانید محصولات خود را به کاربران خود بفروشید مانند دوره‌های آنلاین، کتاب‌های الکترونیکی و غیره.

 

اگر به کمک متخصص نیاز دارید، ما در مجموعه لاراتاندر راه اندازی وب سایت شما را توسط تیم حرفه ای و متخصص می پذیریم و کافی است به ما اعتماد کنید. کارشناسان ما کاملا حرفه ای وبلاگ شما را برای شما راه اندازی می کنند.

 

2. یک فروشگاه اینترنتی بسازید

یکی دیگر از ایده های پررونق راه اندازی وب سایت، ساخت یک فروشگاه تجارت آنلاین است. بسیاری از مردم تصور می کنند که احتمالاً برای شروع باید تخصص بسیار بالایی داشته باشند، که این تصور خیلی هم درست نیست.

 

شما به راحتی می توانید یک وب سایت تجارت آنلاین را با WooCommerce راه اندازی کنید. ووکامرس محبوب ترین پلت فرم تجارت الکترونیک در جهان است که بر روی وردپرس اجرا می شود.

 

WooCommerce
WooCommerce

 

استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد هر نوع محصول دیجیتال، مجازی یا حتی فیزیکی را که نیاز به حمل و نقل دارند را به فروش برسانید و با استفاده از PayPal، Stripe یا بسیاری از خدمات پرداخت دیگر می توانید به راحتی پرداخت های آنلاین را پذیرفته و ساماندهی کنید.

 

3. یک وب سایت عضویت ایجاد کنید

یکی دیگر از ایده های محبوب راه اندازی وب سایت که شتاب زیادی در این زمینه دارد، راه اندازی وب سایت مبتنی بر عضویت است. اساسا، شما دسترسی به برخی از محتوای وب سایت خود را که فقط برای اعضای پولی در دسترس است، محدود می کنید. این می تواند یک دوره آنلاین، انجمن های مختص اعضا، محتوای صوتی یا تصویری یا هر چیز دیگری باشد.

 

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از MemberPress است. این یک افزونه عضویت در وردپرس است که به شما کمک می کند اشتراک ایجاد کنید، دسترسی را محدود کنید و طرح های عضویت را در وب سایت خود بفروشید.

 

4. راه اندازی وب سایت فروش دوره های آنلاین

ایجاد و فروش دوره های آنلاین یکی دیگر از ایده های محبوب وب سایت است که به سرعت در حال رشد است. این جایگاه رو به رشد وب سایت برای آن دسته از افرادی است که برای یافتن مشاغل جدید به بهبود مجموعه مهارت های موجودنیاز داند و یا صرفاً چیز جدیدی را به عنوان سرگرمی می خواهند یاد می گیرند، و یا باید مهارت های جدیدی را بیاموزند.

 

MemberPress بهترین افزونه LMS وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی دوره های آنلاین را در وب سایت خود راه اندازی و به فروش برسانید.

 

5. یک وب سایت Dropshipping ایجاد کنید

Dropshipping یکی دیگر از ایده های در حال رشد وب سایت است که می توانید بدون سرمایه گذاری زیاد آن را راه اندازی کنید. فروشگاه dropshipping یک فروشگاه آنلاین است که در آن شما محصولات را می فروشید، اما آنها مستقیماً توسط فروشنده ارسال می شوند.

 

این شما را از دردسر مدیریت و ذخیره‌سازی، نگهداری موجودی و حمل و نقل نجات می‌دهد. همچنین به شما امکان می دهد محصولات متنوعی را بفروشید.

 

6. یک وب سایت وابسته بسازید

یکی از محبوب ترین ایده های راه اندازی وب سایت ایجاد یک وب سایت وابسته است. بازاریابی وابسته یک ترتیب ارجاعی است که در آن یک خرده فروش آنلاین (تبلیغ کننده) زمانی که کاربران محصول خود را از لینک ارجاع شما خریداری می کنند به شما کمیسیون می پردازند.

 

چگونه هاست و دامنه بخریم | راهنمای خرید هاست و دامنه (برای تازه کارها)

خواندن مقاله

این یک صنعت عظیم است که می توانید یک وب سایت وابسته خاص راه اندازی و شروع به ساخت بر اساس آن کنید. تقریباً در هر صنعتی می‌توانید برنامه‌های وابسته را پیدا کنید، به خصوص اگر برای برنامه‌های وابسته ثبت نام کنید.

 

به عنوان مثال: می‌توانید وب‌سایتی ایجاد کنید که به طور کامل بر بررسی جدیدترین کیف‌های زنانه، روترهای اینترنتی جدید، تلفن‌های هوشمند جدید و غیره متمرکز باشد. وقتی کاربران بر اساس توصیه شما خریدی انجام می دهند، هزینه ارجاع دریافت می کنید.

 

7. یک وبلاگ مد راه اندازی کنید

مد و سبک زندگی یکی دیگر از ایده های راه اندازی وب سایت سودآور است که پتانسیل های زیادی دارد. بسیاری از فشن بلاگرها و اینفلوئنسرها با این روش درآمد میلیونی دارند.

 

فشن بلاگ
فشن بلاگ

 

بهتر است به جای حضور در رسانه های اجتماعی و یا در کنار آن وب سایت خود را نیز داشته باشید، زیرا فرصت های بیشتری برای کسب درآمد وجود دارد. چرا که می توانید از طریق تبلیغات نمایشی، بازاریابی وابسته، مشارکت اینستاگرام با برندها و موارد دیگر درآمد کسب کنید.

 

راه اندازی وب سایت با وردپرس

 

با وردپرس، می توانید بهترین و امن ترین وب سایت ها را بسازید همچنین می توانید تمام ابزارهایی را که برای رشد برند خود نیاز دارید اضافه کنید. می‌توانید فید اینستاگرام خود و سایر رسانه‌های اجتماعی، ویدیوهای یوتیوب را به هم متصل کنید، تم‌های وب‌سایت مد را پیدا کنید، از افزونه‌های تبلیغاتی و غیره استفاده کنید.

 

8. راه اندازی وب سایت سفر

ساخت وبلاگ سفر یکی دیگر از ایده های عالی وب سایت است که پیاده سازی و ساخت آن آسان است. شما می توانید یک مسافر، وبلاگ نویس یا بازاریاب با تجربه باشید که مقاصد گردشگری مختلف را تبلیغ می کند. می‌توانید با استفاده از تبلیغات نمایشی، مشارکت در سفر، کسب امتیازات و موارد دیگر کسب درآمد کنید.

 

وبلاگ نویسان تأثیرگذار سفر از وبلاگ های سفر خود برای راه اندازی محصولات مختلف و کسب درآمد غیرفعال قابل توجهی استفاده می کنند.

 

9. یک وب سایت غذا / دستور غذا تهیه کنید

وب سایت های غذا و دستور العمل در حال حاضر یک ایده وب سایت محبوب با فضای زیادی برای محتوا برای راه اندازی وب سایت های جدید بشمار می روند. شما به راحتی می توانید یک وبلاگ یا وب سایت راه اندازی کنید، دستور العمل ها را به اشتراک بگذارید، در مورد غذا، کاهش وزن، سلامتی یا سایر موضوعات مرتبط بحث کنید.

 

Food Blog
Food Blog

 

اکثر وب سایت های دستور غذا از طریق تبلیغات، بازاریابی وابسته و فروش اشتراک عضویت کسب درآمد می کنند. وردپرس دارای پلاگین هایی است که به شما امکان می دهد به راحتی دستور العمل ها را در قالب سئو بنویسید.

 

10. راه اندازی وب سایت پادکست

پادکست یکی دیگر از ایده های محبوب و پرطرفدار امروزی برای راه اندازی وب سایت بشمار می رود که شما می توانید راه اندازی کنید. این یک بازار به سرعت در حال رشد است که گزینه های زیادی برای کسب درآمد دارد. پادکست مجموعه ای اپیزودیک از فایل های صوتی است که کاربران می توانند برای دانلود و گوش دادن به آن عضو شوند.

 

پادکسترهای موفق از طریق حمایت مالی، تبلیغات، فروش محصولات و موارد دیگر درآمد قابل توجهی به صورت آنلاین به دست می آورند. این کار به کمی سخت افزار و کمی تمرین برای ضبط و آپلود فایل ها نیاز دارد.

 

با تشکر از همراهی شما امیدواریم تا این قسمت از مقاله لذت کافی برده و بهره مند شده باشید، در پایان این بخش شما را به پارت دوم این پست، برای آگاهی از دیگر موارد ایده های سودآور راه اندازی وب سایت در سال 2023 دعوت می کنیم.